söndag 10 november 2013

Kökshandduk med tryck - Fågelträdet!

Jag måste erkänna att jag är rätt så stolt över mina nya kökshanddukar med trycket som jag kallat - Fågelträdet. Jiiiipiiiiipipipi!

Trycket är i tvåfärgat screentryck, vitt och svart, tryckt i Sverige. Jag har gjort dem i två olika färger, senapsgul och rödrosa. Suuupersnygga färger tycker jag!! Halvlinne.
Finns i webbutiken redan nu!




Jag har ramat in dem också. Jag skickade efter ramar med Sofilojkan från Ikea, 50x70 cm, som passade perfekt. Jag valde vit ram, men svart skulle säkert bli minst lika snyggt. Tyvärr har jag ingen bild på det just nu. Formskrubbens fotoutrustning är ganska knapp, så det ljus som finns inomhus räcker sällan till. Det är solens ljus som måste tagas till vara, så utomhus är bäst. Men som ni säkert vet är det inte särskilt många timmar med solljus, uppe i norr, vid den här tiden på året, så man får ta till alla knep man kan komma på. Jag ska försöka fota det någon annan dag. :-)

Välkommen till butiken!

8 kommentarer:

  1. Åh så vackra! Älskar mönstret :D

    SvaraRadera
  2. Men suuuperfiiiina!! Älskar färgerna!
    Du är/har en sådan begåvning... älskar att du använder den!!
    kram/Sofia W

    SvaraRadera
  3. Heja på!
    Jättefina handdukar! Såg din fina skärbräda på hemslöjden i Stockholm. Kul! Tipsar dig om Sågverkets "julmarknad" 8 dec. Kolla på deras hemsida. Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catarina! Vad roligt att du såg dem :-). De har gått bra där, jag ska skicka dit fler i veckan :-))))
      Och tack för tipset om sågverket. Var ligger detta ställe? Jag har hittat deras hemsida så jag läser vidare där.
      Kram från Anna

      Radera