fredag 15 november 2013

Den här kollektionen har jag kallat "Fålar Fem".

Det är alltså EN av de nya kollektioner, av brickor/skärbräda, som kommer i december 2013.
Brickorna är av samma goda kvalitet som mina skärbrädor. De är tillverkade i Sverige av svensk formpressad björk. Och de tål maskindisk.


Jag har låtit tillverka brickan i tre olika modeller. En variant, den med två fålar på, som är 15x32 cm. En bra liten fikabricka eller uppläggningsfat. Själv tänker jag att mina glöggkoppar i glas kommer att göra sig fint på den.
En annan liten variant är 20x27 cm, liten fin fikabricka, se nedan. Detta tryck kommer också som skärbräda, med det snitt som är klassiskt ;-) för Formskrubben.
Även en stor rund bricka väntas. "Fålar Fem" på 38 cm i diameter!

Första veckan i december hoppas jag att vi ska kunna börja använda dem, hörrni!!
Jag längtar!





1 kommentar: