fredag 31 maj 2013

Köpa kort hos formskrubben, så får du anledning att glädja någon med en hälsning!

Ibland får man vända på steken helt enkelt ... jag tänkte att i vanlig fall tänker man att man borde skicka en hälsning och så måste man fixa ett kort och så ... blir det liksom inte av. Fast det kanske bara är för mig det är så? Jag borde bättra mig!

Fram för fler GLADA hälsningar
till kära vänner!!

Jag har haft jätteroliga jobbdagar nu! Packar på morgonen och sedan sätter jag bara den gula klämman på lådan så kommer postkontoret in till mig i hallen, där jag står färdig med mina paket.

Igår tror jag nästan att brevbäraren började ångra sig över att han berättat hur god service lantbrevbärningen ger. Men han är ändå alltid lika glad och trevlig, värd en eloge! "Ja, jag vet inte om min sommarvikarie kommer att ha samma service som jag" upplyste han dock. Fast det skrämmer inte mig,  jag packar mer än gärna vidare ändå!!!

<3-ligt TACK till alla er som har handlat!! 


Skriv en rad, gör någon glad, ett brev betyder så mycket.

Visst är det skönt med förändring, men det är tryggt och skönt med sådant som är vad det alltid har varit också. Som denna klämma! Den ser precis lika dan ut nu som den gjorde för 30-40 år sedan! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar