torsdag 23 maj 2013

"Dina bilder ger en skön retrokänsla på ett friskt och modernt sätt"

Rusa till butiken, för nu går de att beställa!!! ... alltså nu blev jag faktiskt lite nervös.

Jag ska sälja mina bäbisar. Jag har längtat efter dem i nästan nio månader och nu har de anlänt. Men varför blir jag nervös? Jo, så kan det vara när man har gjort någonting själv ... jag blir bara så superglad själv, när jag ser dem och nu hoppas jag förstås att ni ska bli det samma! Och att ni ska förstå hur mycket användning man har för dem, om man bara tillåter sig.



Jag använder mina dagligen! Oftast som karottunderlägg faktiskt, det går utmärkt eftersom de tål värme, eller som uppläggningsfat, ett fika underlägg ... finns det någon begränsning?
De är dessutom bara en glad och trevlig detalj i köket och i dukningen.

Mina återförsäljare blev precis så glada som jag (nästan inte hade vågat) hoppats på när jag kom in för att visa dem. Så från och med någon gång under nästa vecka kommer de att finnas på Ångermanlands hemslöjd i Härnösand, Rummet i Sundsvall och Timrå gårdsbutik.

Men ni är förstås även VARMT VÄLKOMNA att handla i min egna butik, HÄR!

Beställ redan nu och de skickas nästa vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar