måndag 22 april 2013

En liten prinsessvägg ...

... bestående av en skön blandning av kinderäggsöverraskningar, leksaker från Mac Donalds och urväxta skor. Alla saker noga utvalda såklart. Två av bilderna, i ramarna, kommer ifrån en gammal sagobok. Förra helgen kom mamma med en hel trave barnböcker som var sedan jag var liten. Får man göra så? Slakta en bok? Hjälp!!! Men jag tänker att då kan vi njuta av de vackra bilderna varje dag istället för att de ska stå gömda i bokhyllan. Den rosa lilla prinsesstavlan, på kanvas, fick Anna-Klara fick när vi var i Frankrike. Och så en bild som jag har gjort själv, finns att köpa i kortformat i min webbutik.

Jag ska snart fylla på med mer, för enligt min mening kan det aldrig bli för mycket av det som gör en GLAD! :-)

2 kommentarer:

  1. Underbart Anna! Och jag tror (hoppas!!) man får göra så, alltså klippa sidor ur en barnbok, för det har jag också gjort!
    Kram på dig!

    SvaraRadera