torsdag 14 februari 2013

Störst av allt är KÄRLEKEN!

Ja, så är det. Den kan övervinna ALLT! Det har jag själv erfarit.
I morgon hoppas jag få se min kudde i färdigt format. Idéen till den föddes för länge sedan, så den är mentalt välbearbetad kan man säga ;). Och jag har jobbat ett bra tag rent fysiskt också för att få till den. Det ser ju så enkelt ut när det är klart. Men tänk vad man kan få slita sitt hår innan man får till det precis som man önskar, trots att bilden redan finns där inne på näthinnan, det är ju bara att plita ner den på ett papper, kan man tycka!

Nu längtar jag tills jag får känna på den!

4 kommentarer:

  1. Så vackert tycker Ulla

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Mycket fint om det är detta motiv som ska pryda din kudde!Hoppas allt är bra och att ni trivs i huset. Vad underbart att få färdigställa och genomföra det man drömmer om och har ideér till! Jag har många ideér men kommer sällan till det stadiet att jag kan genomföra dem. För lite ordning/organiserat runt mig... men kanske en dag så... :0)
    Om du udrar vem jag är så är det bara Maja Boork igen. Senast var vid juletid år 2011. Tiden går och går! Får se när jag tittar in igen. Kanske jag hinner titta runt på sidan lite till om jag inte stänger ner fönstret under några dagar! Ha det så bra och lycka till med ditt fina projekt! Mvh. Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det Maja.
      Hoppas att du snart får tid och ro till allt du önskar göra ... eller i alla fall till något ;-). Det brukar vara så, man får vara glad och tacksam över den tid som finns. :-)
      Jag minns precis när du var inne sist, för jag minns vilket inlägg du kommenterade då. Vilket minne va?! ;-)
      Kram!

      Radera