fredag 18 januari 2013

Nu är alla mina skärbrädor SLUT!

I alla Fall i min lilla butik. Det har varit en rykande åtgång. Ute i butik, på stan, går de kanske fortfarande att hitta.

Vilken rolig start det har varit tycker jag. Tack för alla beställningar!

Nu väntar vi på vårens kollektion som kommer att dyka upp här framöver. Denna gång tänker jag satsa på brickor också. Motivet är mitt. Men storleken får ni gärna ha en åsikt om. Vad tror ni är mest användbart? Stort, smått, runt eller fyrkantigt? Helst allt på samma gång önskar jag! :)

Svara gärna även om ni inte vet om ni kommer att köpa. Det vore bra och så intressant att få veta hur ni tänker.

Nu fortsätter vi!!

Kram från Anna

8 kommentarer:

  1. Hej du duktiga fina Anna! En bricka i måttet ca 25x35 skulle passa mig! Lagom till 2 kaffemuggar å ett litet fat! :) Det är så roligt att läsa allt du skriver pch jag bara älskar dina bilder!
    Ha det allra bäst! Kram Marie på Fågelvägen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina, duktiga och snälla Marie!
      Bra tanke!
      Det är så roligt med respons också!!
      Önskar er en härlig helg på Fågelvägen!
      Kram!

      Radera
  2. Jag älskar brickor rektangulära med en bra kant som håller muggar och sånt kvar när man bär....gärna lite större modell,..typ....40x50cm....även större skärbrädor...Lycka till!
    Hälsningar Borghild

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag drömmer om att göra någon riktigt stor bricka! Roligt att höra att det är fler som önskar det. Jag ska se vad som är möjligt att fixa!
      Och samma sak med skärbrädorna ...
      Tack!! :)

      Radera
  3. Käraste du, blir ju alldeles till mig när jag får önska! Tänk en rund bricka med diameter 49cm då kan den användas till brickborden som har det måttet. Längtar efter att få se vad vårens karameller blir:)
    Kram AnnaPanna

    SvaraRadera
  4. Men så roooligt Anna att dina skärbrädor sålt bra...helt självklart så fina som dom är!!! Brickor bör vara rektangulära (runda är fint men utrymmeskrävande när de inte används) Jag håller på en mindre rektangulär 25x35
    Kram från Ö-vik/Eva Hör av dig om du vill besöka stans tänkbara butiker för bricklansering:)

    SvaraRadera
  5. Det jag tycker är synd är att vad jag såg gick det bara att betala med kort!
    Vill gärna kunna betala till ett kontonummer eller via min bank.

    Vill ju såå gärna ha 5 voro bjudna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag förstår dig verkligen!
      I framtiden hoppas jag kunna erbjuda betalning via faktura, men i dagsläget är det alldeles för dyrt för mig att anlita Klarna som min webbutiksplattform samarbetar med. Egen fakturahantering kommer inte på frågan.
      Tack för att du skriver det så vet jag.

      Kolla din mail ... snart ...

      Radera