måndag 10 december 2012

SE HIT FÖR NU KLIPPER JAG BANDET!


VÄLKOMMEN TILL FORMSKRUBBEN!
Hör ni alla visslingar, fanfarer, applåder, ballongsprickningar och glädjetjut?!

Oväsendet kommer ifrån mig, för det här känns jätteroligt och spännande tycker jag! Och ni ska veta hur skönt jag tycker att det är att jag sitter här hemma, i min trygghet, bakom min dator och inte står på en scen och klipper bandet. För då hade jag nog dött av nervositet, även om det bara varit fem stycken som tittat på ;) ... nu är jag bara svimfärdig.

Jag vill förstås rikta några innerliga tack till personer som funnits i min närhet och som har stöttat mig. Älskade David som vill och hjälper mig till att få göra det jag önskar, fina Jonathan som alltid tycker som mamma ;) och som jag fick en halv pizza av igår. Anna-Klara för inspiration, behöver jag något mer? Och Nisse för all kärlek! Underbara mormor och farmor, syskon och vänner för hjälp med barnen och peppning och stöttning. Och Superjosephine som stöttat och delat med sig av sina erfarenheter av både bygge och drift av webbutik.

TACK!

Nu kan det ju låta som att det är ett helt köpcentra jag öppnar. Och eftersom det är lite av min grej att svämma över utav känslor, så är det ungefär så det känns för mig ;) Jippii!! I verkligheten är den inte så stor min butik, men den är min alldeles egna och min önskan är att den ska växa och bli större!

Ni är så OERHÖRT VARMT VÄLKOMNA NI!

Fram med osten och kexen, korka upp ICA-cidern!


8 kommentarer:

  1. Ett stort lycka till Anna - du är så fantastisk och värd all framgång! Kram Malin Sjölund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Malin!
      Jag tar så gärna emot en lyckönskning och hoppas på att det går detta :)))
      Tack igen! Kramar!

      Radera
  2. Men Anna. Inte behöver du sitta bakom datorn! Sätt dig framför, tipsar Superjosephine.

    I övrigt, tack för alla garv, vilken fantastisk text! Passar alldeles prima för din webbutik - och framför allt dina produkter - är ju helt fantastisk!

    Många grattiskramar från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA! Tack igen, framför känns ju mycket bättre ;)

      Ja, du kan väl förstås läsa in min nervösa stämma också :)

      Kram till er!!!

      Radera
  3. Jag firar med räkmacka o bubbelvatten!!!! Galet bra jobbat:) hurra hurra hurra
    Kram AnnaPanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör du rätt i! Här har vi firat med lite god mat, skumbanander och chokladrussin.
      Tack, tack, tack!
      Kram!

      Radera
  4. Jättegrattis! Nu har jag två finfina webbutiker att shoppa i, åh jag älskar dom båda! :)

    Hipp hipp!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är så väldigt roligt att höra!! Tack!

      Hurraaaa!

      Kram :-)

      Radera