onsdag 5 december 2012

"Herrens nåd är var morgon ny!"

"Modellen!" rättade hon mig när jag råkade kalla henne för "Anna-Klara". Hon tog verkligen sitt uppdrag på allvar. Jag fick både kamma håret och göra flätor på henne, helt utan gnäll, så hon förstod tydligen allvaret i det hela ;). "Jag känner att det ligger en vit klänning i ett skåp i ditt arbetsrum" sa hon också, när jag föreslog att hon skulle ha något vitt på sig, men vi inte kunde hitta något som fortfarande var vitt efter tvätt. Hon hade rätt. Hon har huvet på skaft den bruden. Ibland undrar jag var hon kommer ifrån.

Det här trycket kommer i alla fall ifrån mig. Och nåden, den kommer ifrån Herren. Finns i tre olika färgställningar, dessa två nedan och en variant med ljusblå botten. Detta tryck, och många fler, ska snart gå att köpa i min webbutik, bara jag får till den. Jag lovar att den ska fixas så det ska gå att handla och få grejerna innan jul. Med andra ord ganska snart. OJOJ! Hur vågar jag lova? Men har jag gjort det så håller jag det!





3 kommentarer:

  1. Önskelistan utökades plötsligt... Så gott att vila ögat och hjärtat i!
    Jag är stolt över att få ha dig som vän/ AnnaPanna

    SvaraRadera
  2. Vilken färg står på önskelistan?
    Jag är stolt över att få vara DIN vän AnnaPanna!

    SvaraRadera
  3. Det önskningen var svårare, men jag tror att den blåaste kanske hamnar snäppet upp ifall det finns gult även i den förstås...
    Snart så får vi dela tiden på riktigt igen. Jag längtar!!!
    / AnnaPanna

    SvaraRadera