tisdag 10 juli 2012

Pippilotta Viktualia Efrai... nej visstja, det är ju Anna jag heter

Men ett Villevillekullabord har jag i alla fall så det är inte konstigt att man förväxlar oss lite. ;)

Man får se det från den ljusa sidan, den där sidan som säger att ingen kan beskylla mig för att vara en fegis :/. Nehej, jag är nog snarare lite övermodig på vissa ... lite olika fronter ... Nisse fick också vara med och jag tror att jag glömde den där pappen som man brukar rulla ut på golvet innan man börjar ... jag säger inget mer.


När det gäller färgvalet så tänker jag inte bittra ner mig i att jag nu har ett lysturkost köksbord, jag tänker fixa till lite istället. Jag vet ju inte hur det ser ut på era bildskärmar men på min är det blåare (snyggt!) än verkligheten ... som är mer superstarkmintgrönturkos. Nå ja, det ska bli så grymt snyggt, när det är klart! :)

Jag har skrubbat golv och barn. Snart kommer David hem. God kväll!


2 kommentarer:

  1. Fruktansvärt snyggt! Vet du, jag beundrar dig verkligen att du drar igång med såna där grejer när du har barnen omkring dig. Åh vad jag önskar att jag också kunde släppa lite mer på kontrollen och bara köra! Så att nåt faktiskt händer nån gång! För som småbarnsförälder så vet man ju hur lönlöst det är att vänta på de där timmarna (i sträck) där man är helt ostörd och lugnt kan pyssla med sitt.... och ändå är det precis det jag gör. du inspirerar!!
    Kram
    Sofia

    SvaraRadera