söndag 24 juni 2012

Vi har haft vår första trädgårdsfest!

Ååååh ... och nu sitter jag här och gråter inombords för att jag inte har några foton ... jag hade ju inte tid med det ... det var fullt upp med gräddtårtor, ansiktsmålningar, hattar, kaffekoppar, ljudanläggningar, hönor och filtar.

Men eftersom det här med foton uppenbart är väldigt viktigt för mig ;) så jag måste ut och ragga, för att se om jag kan få bilder av någon annan.

Lycka är dock att jag lyckades med dessa två små foton på min kära lillasyster Karin. Med dessa och tillsvidare säger jag "soo long"

3 kommentarer:

  1. Det var nästan lite surrealistiskt att smyga in där på er gräsmatta - som om vi var på någon bakgård i Frankrike! Folk låg på filtar, hade hattar och lite mustacher och morrhår... (om nu det sistnmända är särskilt franskt vet jag i o f sig inte... men ändå!) Mysigt var det!
    (tyvärr hade jag inte kameran med förresten!)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter när du beskriver det :) ... helt rätt liksom ;)
    Det här gör vi om så småningom, eller hur?! :)
    Och än en gång, vad BRA att ni kom!

    SvaraRadera
  3. Det gör vi gärna om! :) Och då ska jag inte glömma att ta på mig hatten...

    SvaraRadera