söndag 26 februari 2012

Vissa projekt kommer mycket plötsligt!

Igår åkte vi till stan för att, bland annat, köpa färg till kökssoffan. Ja, killen i färgaffären kände igen mig trots att jag bara varit där en gång tidigare och trots att jag var utan alla vilda ungar denna gång. Han var mycket hjälpsam även denna gång, han är nog sådan. :)

När jag kom hem märkte jag att jag fått fel glans på färgen, jag skulle naturligtvis sagt till vilken jag önskade, men man kan ju inte begära att man skall lyckas komma ihåg allt ;). "Vi målar färgen på något annat istället" tänkte jag och så drog vi igång med ett helt annat projekt, helt plötsligt. Så typiskt.


Ett gammalt lite ofräscht skåp fick bli fint inuti.

Idag på morgonen har Anna-Klara valt tapeter och börjat att tapetsera. Det är några fler vinkar och vrår än man tror i ett sådant här skåp har vi upptäckt.

Nu är dock paus. Det är dags att gå ut i det strålande vädret, så projektet får vänta till i eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar