onsdag 15 februari 2012

Ja, vi spar på ALLT vettja! ... här ska inte en enda frekvens går till spillo!

Jag som har gått omkring och trott att det är jag, ensam, som kommer att driva oss i fördärvet, med mitt materialsparande. I dag har jag upptäckt en sak. Kanske är det ändå så att vi är lika goda kålsupare båda två, alltså vi vuxna här hemma. Jag säger kanske för ... jag vill ju inte ha fel ;).

Kartonger, påsar, kassar fylld med en och samma sak har jag hittat under dagens rensning. Brötvis med sladdar. Sladdar i olika färger, olika material, olika längder och olika tjocklek. Sladdar av koppar, sladdar av aluminium, sladdar av silver, sladdar av ... vem vet vad? Vad ska man med alla dessa till? Vad är de bra för? Jo, de har ju sådan fantastisk ledningsförmåga. Man kan bygga om dem och plötsligt har man en sladd med superledningsförmåga! ... återvinning är grejen ...

Så behöver du lite ledning i livet så vet du nu var du ska vända dig ;)

Vilken befrielse att inse att jag inte är ensam i min hamstring ... jag ♥ dig David!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar