fredag 23 december 2011

Vad är det som försigår här då? ... vi måste krypa närmare för att kunna se.


Ja ha, det är ju Benjamin som håller på att griljera en skinka och jag och Anna-Klara som bakar leverpastej. Vad härligt det ser ut ;)

David är ute och spionerar helt utan vår aning.

Resultatet är provsmakat och godkänt!

Leverpastej har jag aldrig gjort förr, jag fick receptet här, Tack Maria! Den blev jättegod tycker jag. Jag vet inte vad de andra i familjen säger.

Senapen har Jonathan gjort. Och den fantastiska skinkpinnsdekorationen är gjord av min make David ;). Är inte bilden som tagen direkt ur en kokbok från sjuttiotalet? ... helt brun på nåt sätt.

Och granen står på plats!! Dock oklädd. Men något ska vi väl ha att göra i morgon också ;)

Nu längtar jag till i morgon. Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar