lördag 5 november 2011

Tänk att denna dag är genomförd ...

Vilken dag! Jag är så trött så jag tror att jag stupar ... jag tror förresten att vi är flera som gör det. Vilket gäng, vilken intensitet :). Evigt tacksamma kommer vi att vara för all hjälp som vi har fått på olika sätt och håll. Vi varken kan eller vill klara oss utan er, kära människor!

Sista föremålet är inburet och ställt på sin nya plats, Jonathans piano. Vi firar! ... med att han, riktigt nöjd, bränner av "hold the line". Chock i folkhopen ... Älskade Jonathan!
 Nu väntar min bäddade säng. Jag ska sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Jonathan är verkligen superfin!
    Uppdatera bloggen Anna, den är grym!
    Hoppas allt går framåt som det ska med huset :)

    SvaraRadera
  2. Tack älskade du!
    Vi kämpar kan jag lova :P ... men det är roligt!! :)))
    Kram

    SvaraRadera