fredag 21 oktober 2011

"Hej på ett tag då, alla kära böcker! Undra när vi ses igen?"

Det är inte varje dag man har en prinsessa och en zebera som hjälper till med packningen. Fast om jag tänker lite längre så kommer jag på att det är just precis det jag har. Idag är det böckernas tur att läggas i kartong.
Oj, vad det bärs och jobbas. De har uppenbarligen valt att ta de tyngsta böckerna först. Detta kommer nog gå med lätt och rasande fart trots allt.

 För en plötslig och helt oannonserad vila till rättavisas genast av arbetsledaren.

 Men när båda får vila till Bamseskivan då är allt okej igen!

2 kommentarer:

  1. Den översta boken i traven på första bilden är en mycket mycket viktig bok om jag inte ser i syne...

    SvaraRadera
  2. Hahaha du ser nog helt rätt :))) Och du och Anna-Klara delar den åsikten kan jag lova. Hon håller den i handen på den andra bilden. Den har hon varit och hämtat i köket för att packa ner :)

    SvaraRadera