torsdag 29 september 2011

Det här var inte så lätt ...

... för vad pirrigt det plötsligt kändes att försöka börja blogga. Hur startar man liksom? Vad säger man? Kanske att jag bara har någon slags fånig prestationsångest? Varför och för vem kan man då undra? Ja, för dig som läser såklart! Hmm ... som bekant är så har man ju bara en chans att göra ett första intryck, det måste vara just det jag tänker. Fast om man är så oansenlig att man inte märks första gången så måste man ju kunna göra det igen, tänker jag också ... ja, jag gör så ... smyger igång lite försiktigt ... formger och broderar ut lite mer med tiden och den eventuellt kommande vanan ...
Äsch, det är lika bra att ni bara kommer in. Jag struntar i all prestationsångest och beslutsångest över vilken färg jag ska välja på texten ... och så kastar jag mig ut i bloggvärlden nu istället.
Jag kommer snart tillbaka med en riktig start!
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar